Tiszta és világos!
Fogalmazz érthetően, rövid mondatokban. Ha használsz valamilyen SEO bővítményt, segít ebben is. Én a YOAST Seo bővítmény szeretem. Bőven elegendő az ingyenes verziója.
Ez a bővítmény sokféle szempont alapján figyeli a tartalmadat: megnézi, hogy a kulcsszavaidhoz képest mennyire releváns a tartalmad, mennyire tartod magad a szövegben mindenhol az eredeti célhoz. Ezen kívül olvashatósági elemzést is készít: figyeli a mondataid hosszát, a kulcsszó-sűrűséget. Figyelmeztet, ha túl komplikáltan, hosszú körmondatokban fogalmazol.
Az oldal elején, ahogy feljebb is írtuk, legyen egy CTA gomb a konkrét ajánlattal. De kicsit lejjebb lehet „menekülési útvonal” a látogatók számára. A vásárlóid nagy része, akár 80%-a is, nem vásárol meg semmit az első találkozás alkalmával.
Még körül akarnak nézni, megnézik a versenytársakat is, gondolkoznak, megvárják a fizetést, halogatnak. Mit tennél, ha ilyen vevő tévedne a boltodba? Adnál neki valamit, hogy emlékezzen Rád, igaz? Adjunk mi is! Kínáljunk fel egy hírlevél feliratkozást, ingyenes tartalmat, kupont, árengedményt, amit bizonyos időn belül használhat fel.
Erre a célra másik CTA gombot is elhelyezhetünk az oldalon, vagy akár használhatunk egy pop-upot is, ami kilépési szándékra aktiválódik.